Line

Artykuły

Firma

Istotne rady tyczące reklamy zewnętrznej

admin

1. Grupa docelowa

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują produkt czy usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Lokalizacja

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje znacznie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na rodzaju reklamowanego artykułu lub usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę sporo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się niebanalnymi ideami na reklamy zewnętrzne

Niekonwencjonalne pomysły na reklamy zewnętrzne są istotne, aby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, bowiem była tak inna od owego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie i jakże dać im wartość, której również nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w oryginalny sposób, aby ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Tags:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top